Hallelujah I just love him so!

Fredagen den nittonde oktober nollsju

Artonochsjutton:
Idag har det varit en bra dag. Fick ha sång själv i en timme för Kajsa var förkyld och Ida var inte där. Det gick bra men Caroline tycker att jag är för blyg, men jag vet inte. Jag tycker att det är för att det är tidigt på morgonen och man inte kan sjunga ut ordentligt, men visst. Fick sjunga Hallelujah I just love him so idag, så jäkla bra låt. Ska nog sjunga den på uppsjungningen för lucia om jag inte ska ha Faith Hillåten..
Var på Marieberg med bubben. Hittade grymt snygga skor men vet inte om jag ska köpa dem, de var rätt dyra. men vi får se. De verkade grymt sköna i alla fall.
Nu ska jag snart kolla på AFV, sen blir det nog lite matlagning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0