Dude

Fredagen den femte oktober nollsju

Fjortonfemtiotre:
Jag gillar inte den här dagen. Fy. Gick uruselt på sången, fattar inte varför. Jag kan ju sjunga. Whywhywhy. Gick bättre på slutet i alla fall. Whatever. Sen kör. Tråkig som fan. Fast det är kul låtar fast det blir lite enformigt ibland, men ändå. Så piano. Fattar inte varför det är så svårt för det är egentligen jättelätt. Jag bara krånglar ihop allting.. Menmen. Får väl öva. Idrotten var inte kul heller. Hade basket och det är banne mig inte roligt nånstans. Gick på promenad efteråt. Hade lämnat väskan i gympahallen men den var inte kvar när jag kom tillbaka. Lite rädd vart jag men den hade tydligen Gogo tagit hand om. Tur. Hade tänkt plugga lite efter skolan men jag orkade inte så jag åkte upp på stan och här sitter jag nu på biblioteket och väntar på att Tommy ska ringa. Han har säkert missat bussen. Då får han spö sen. Jag ska tydligen jobba i helgen. Inte för att jag klagar, man får pengar.. Men skulle ju vara med Tommy. Fast jag hinner ju vara med honom hela dagen idag i alla fall. Men jag ville ju leka med lillebebisen på söndag men det hinner jag ju inte då. Snyft.
Tommy och jag ska i alla fall gå till Fröken Brogren när han kommer, och ikväll ska vi äta Dulche de leche. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0