Aching aching

Måndagen den första oktober nollsju

Artonfemtiotre:
Idag har det varit en pissdag alltigenom. Vaknade av en mardröm imorse, igen. Sen hade jag tänkt gå på extramatten men jag var så sjukt trött att jag väntade på halvniobussen istället. Missade såklart sexton med tre minuter, första gången i år. Cp. Hade cp-engelska som var aptråkigt. Så har jag förstås haft aphuvudvärk hela dagen igen, jag pallar den inte, den tar livet av mig. Pallade därför inte idrotten utan åkte upp på stan. Mötte min bebis. Löste ut mitt studiebidrag och köpte en blå mössa på H&M, för fin. Sen var jag i valet och kvalet på om jag skulle åka hem och sova eller om jag skulle gå på teatern. Jag gick till slut på teatern. Det var ett dumt val för jag mådde bara sämre. Men det var väl rätt kul i alla fall, det är det jämt.
Nu är jag i alla fall hemma. Är jättehungrig men maten är väl klar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0