Next contestant

070524, torsdag

11:52 - Usch, jag var riktigt trött imorse. Kan väl i och för sig bero på att vi inte somnade förrän runt halv ett igårkväll men ändå. Tur för mig att jag börjar sent, jag kunde åtminstone somna om efter att Tommy åkt. Vaknade igen klockan elva. Fanns ingen frukost så jag fick rota fram några minibaguetter ur frysen och det fick ju duga.
Ska snart åka in till skolan och ha idrott. Känns väldigt B att behöva åka in till stan för att ha idrott och sen hem igen men jag måste ju. Ska leka med Anna sedan, undrar vad vi ska hitta på? ^^
Hittade grymt snygga skorpå Skopunkten, är så sjukt sugen på att köpa dem. Men vet inte om det är så smart.. Måste ju ha pengarna till Kroatien.. Damn. Men jag vill haaaa dem! ^^


19:28 - Haha, jag ska få skorna, jag är så bäst! ;P Tack mami. ^^
Spelade softball på idrotten idag, det var riktigt skojigt faktiskt och jag var grym på att fånga men sämst på att skjuta, men det var typ alla andra också. :P
Var på långpromenad med Anna. Vi blev typ jagade av några kor men de var söta. ^^
Jag ska försöka skriva en låt idag, har ett litet hum om hur jag vill ha det men har inte fått ner några bra ord än.
Ska nog plugga lite medeltid sen också, om jag orkar.
Har ont i huvudet och i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk nu, vill ju mysa med Petter på kalaset imorgon, men jag har väl oddsen emot mig eftersom jag lätt blir sjuk och Marcus ligger däckad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0