Mysmys

070519, lördag

09:12 - Har varit jättemys hos älsk nu på "lovet". Han har visserligen mestadels pluggat men man honner med mys emellan. Hihi.
I torsdags regnade det hela dagen så vi bestämde oss för att ha deppardag med godis och paj. Gick till affären i spöregnet, var mysigt på nåt sätt. Av någon anledning fick vi inte köpa blåbär så vi fick parkera kvittot och gå och plocka äpplen istället. Mumsig paj blev det ändå. Kollade på massa tv, mysmys.

Igår kom vi inte ur sängen förrän vid ett. Fick frukost på sängen och allt. Sen åkte jag därifrån vid halv tre och mötte Anna på salong Huvudsaken. Hon klippte sig så fint så. Jag vart sjukt taggad på att klippa och slinga mig. Vill lägga in några mörka partier i underhåret, skulle kunna bli så jävla snyggt. Mah, vill nuuuuuu.
När vi åkte hemsåg vi att mamma och Anne kom gåendes med stavar så jag och Anna gömde oss bakom en buske och hade konstiga läten för oss. De blev lite rädda, haha.
Sen fikade vi lite och kollade på Vem vill bli en Hilton?. Så gick vi och beställde pizza och gick hem till Anna för att hämta pengar. Hennes föräldrar kom hem från Skåne så de var tvungna att visa allt vad de köpt för oss. Marie hade varit lite orolig för att hennes älskade krukväxter skulle bli stulna där i Malmö över natten, haha. Och sp hade de varit med om en viltolycka, det var en stackars höna som hade blivit överkörd. Anna och jag dog av skratt när vi hörde det, haha. Så skön.
På kvällen blev det trv-tittande med Marie och Janne. De stackarna hörde väl inte mycket av tv:n när jag och Anna satt och tjatatde. Till slut gick vi i alla fall in till oss och kollade på det bästa av Dan Bäckman och Pappi  Raul, så klockrent. I like. Sen gick jag hem och sov.

Vaknade tidigt idag. Tråkväder är det, hoppas det inte regnar allt för mycket bara. Ska åka till Pålsboda och joba hos gammelmormor. Vet inte riktigt vad det är som ska göras men något tråkigt lär det bli men jag har hört ryktas om att man får betalt per timme så hoppas det drar ut på tiden, hehe. ;P Nejdå. Blir väl lite rolgit att träffas lite släkt och sådär.

Imorgon är det återträff med påskspelet, ska kolla på inspelning från föreställningarna och allt. Läskigt. Efteråt kanske jag åker till älskipälski om jag orkar och hinner. (: <3




19:12 - Ja, det var inte så farligt att jobba hos gammis. Jag fick rensa ogräs på grusuppfarten. Det var inte kul men det var inte så farligt i alla fall. Behövde inte göra det så länge för alla insåg att det skulle se ut som fan hur jag än gjorde.. Sen fick jag dra bort en massa äckliga brännässlor. De ligger inte högt i rang hos mig, de gör ont. Som tur var så hade jag på mig full mundering så jag brändes inte mer än att någon liten djävul lyckades leta sig in vid knät där det är lappat på byxorna.. Sen gav jag i stort sett upp, jag är lat. Nej, men jag gick faktiskt inte och hjälpte gammis istället, typ diskade och sånt. Vi fick 400 spänn var för besväret, det var det lätt värt. Tyvärr lyckades jag gå emot nåt nymålat så jag lyckades förstöra min nya Lager157-tröja. Har dock två till så whatever och nu har jag råd att köpa nya kläder. Ska beställa från H&M. (: Träffade Mickes nya tjej också, Pernilla. Hon verkar vara jättego, hoppas de håller ihop på riktigt nu. Han kan behöva stadga sig, haha.
Nu ska jag hem till älsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0