Muuuuh

070530, onsdag

10:24 - Den här dagen suger. Det är regnigt och grått ute, jag kom försent till idrotten så jag skolkade från den. jag ska ha prov snart som jag inte kan ett dugg på och så ska jag ha cp-klassråd! >< Vill bara åka hem och lägga mig under täcket och äta godis eller nåt. Men ska i alla fall gå och se på dansuppvisning sen, hoppas den är låmg så att tidne går till klassårdet. Sen ska jag leka md Karin och Jennifer och det blir väl skojsigt. Imorgon får man nya pengar och jag ska tvinga min mamma att åka till Skopunkten med mig, hehe. Hittade jättefina skor, svarta och vita i lack, wehey! Hoppas att mamma hittar ett par som hon vill ha så att jag kan få ett par gratis. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0