Moooh

070520, söndag

21:14 - Blev en myskväll hos älsklingen igår. Han hade varit snäll och köpt chips och dipp. Kollade på the Messengers, den var typ sämst men ändå. Skulle kolla på Hot fuzz sen men jag var så trött så jag somnade efter fem minuter.

Idag vaknade vi tjugo i tolv, skönt att sova ut. Åkte med bussen från Nora vid tretiden. Gick på stan en liten stund, hittade en massa på H&M som jag ska köpa för de 400 som jag fick av gammis igår. En kjol, två linnen och ett par shorts, oh yeah. Gick på McDonald's och köpte glass och sen åkte vi hem. Åt lite rabarberpaj och sen åkte mamma och jag till Tysslinge och hade återträff med påskspelsensemblen. Rätt trist faktiskt.

Imorgon är det måndag igen. Ljudteknik, pallzor. Men upp och handla på håltimmen och sen lunchkonsert. Sen hem antar jag. Ska jogga, wohoo. Måste börja röra på mig igen, jag har blivit värsta fettot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0