Long lost glory

070517, onsdag

11:04 - Igår var det s-block. Var helt okej, men var ganska segt. Hade i alla fall två mackor att smaska på.
På lunchen åkte jag upp på stan och fixade Tommys studentpresent och sen hade jag lite extratid på mig så jag gick till Här går man och pluggade lite teori. Fick tre poäng mer än jag fått de andra gångerna, det ni! ;D Dock inte godkänd än men 53 av 70 är bra för mig tycker jag. Fick sällskap tillbaka till skolan av Emelie Brodin som skulle till en kompis. ^^
Sen hade jag resurstid med Martina. Hann köra både God help the outcasts och There you'll be. Vi bestämde att jag ska köra There you'll be på terminsredovisningen.
Sen sånglektion. Var ganska drygt. Körde God help the outcasts då i alla fall. Gillar inte att den är i trefjärdedelstakt, det låter lite weird.
Efter skolan åkte jag i alla fall upp på stan och mötte Tommy. Sen gick vi och fikade på Fröken Brogrens. Maria, som äger stället, kände igen mig. Hon har jobbat på Vintrosaskolan, hon hade klassen under mig. Inte för att jag hade henne särskilt mycket, men hon kom ihåg mig i alla fall, nice. Hon är så söt. ^^ Åt en chokladboll och en kladdkakemuffins och drack världens godaste hallonsoda.
Efter fikan gick vi upp på stan och köpte lite godis och sen åkte vi till Nora. Kollade på tv och sånt där och mös eftersom det var vår halvårsdag. <3

Imorse vaknade vi båda med halsont. Vi orkade inte gå upp så det blev niobussen in till stan vilket innebar att jag missade min idrottslektion. Ajdå. Men jag mår inte bra, är både snuvig, har ont i halsen och ont i huvet. Men nu är man ju ledig tills på måndag i alla fall. Ska till Tommy ikväll igen. Mysmys.



18:40 - Nu sitter jag här igen. Tommy  är iväg och jobbar men han kommer väl tillbaka om en halvtimme eller sådär.  Han ska plugga ikväll men jag vill vara här ändå för det är mysigt. Nu är dte ju ledigt så jag ska sova här imorgon också och då hoppas jag att han har lite mer tid över till mig.
   Ska ladda upp Göteborgsbilderna på bilddagboken nu så ni kan ju kolla in dem sen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0