Good morning

070503, torsdag

09:32 - Fett nice att vara ledig idag. De andra stackars esteterna har nationella i engelska så lektionerna vart inställda. Det gillar jag. (; Blir till att sola en massa idag för det är jättefint väder och så ska jag unna mig glass idag. (; Ska sätta mig ute och plugga filmkunskap också, är ju prov imorrn. Jag är sämst på att plugga till prov för jag vet aldrig vad jag ska plugga på. Men känns som att jag har skaplig koll på filmkunskapen ändå så det ska nog gå bra.


12:26 - Usch, det är inget kul att vara ledig när ingen annan är det. Det är lite för blåsigt för att sitta ute och sola, men snart har solen gått så långt att jag kan sitta i lä på baksidan.
   Har i alla fall städat båda toaletterna nu så lite duktig har jag allt varit. Ska väl plocka ut ur diskmaskinen också och tvätta lite. Lika bra att passa på medans man är i farten. Men vetefan om jag orkar städa mitt rum, det är så tråkigt. Men å andra sidan har jag inget bättre för mig.
   Längtar tills jag får kramas med min bebis imorrn! <3


15:21 - Herregudars. Har vait ute och cyklat i kanske en och en halv timme eller nåt sånt. Har cyklat ett par mil, det var asskönt fast jättejobbigt ibland. Det känns redigt i benen nu ska jag säga. Hade med mig kameran och tog lite kort men vet inte hur de blev för många togs i farten, hehe. Jag vet inte vad det är med Frösvidal och deras ormar men jag såg fyra överkörda och en levande på mindre än en mil. Usch.
   Nu tycker jag i alla fall att jag är värd glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0