Glorified

070522, tisdag

17:03 - Tisdag igen. Känns som det jämt är tisdag..
Var s-block i förmiddags. Jag var helt sjukt trött, har vaknat inatt av huvudvärk och sådär men gick till skolan ändå. Det kommer och går. Det är tur att Johan är en sådan bra lärare att man orkar lyssna i tre och en halv timma.
Efter skolan gick jag en promenad upp till stan. Gick över Aspholmen och sen upp till stan. Köpte hörlurar så nu kan jag äntligen lyssna på mp3 igen! Hade tänkt åka hem men precis innan bussen kom så ringde älsklingen och sa att han bara hade någon timme kvar i skolan så jag väntade i stan. Gick till biblioteket och lånade två böcker och sen satte jag mig på körskolan. Idag hade jag bara 11 fel, det är ju asbra! Snart blir jag nog godkänd på fas A. Måste bara plugga lite hemma och så.
Plugga är precis vad jag ska ägna mig åt den här eftermiddagen. Plugga på medeltiden. Prov på tisdag.. Jaja, det styrs. Pusshej.


20:17 - Det är en seg men ändå mysig dag. Jag har pluggat klart för idag och så har jag läst ut min bok. Ska börja på en av mina nya lite senare tror jag. Har bara en vecka på mig att läsa ut båda, vet inte hur det ska gå till.. Får läsa som en tok.
Sitter och kollar på snuffe när han pluggar. Han är så himla söt. Blir massa mys ikväll när han är klar. (: I love you! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0