Fy fan!

070528, måndag

14:10 - Ännu en måndag och ännu en vecka närmre sommarlovet!!! Känns dock inte som när sommaren nu, typ tio grader kallt och regn, inte så lyckat. :/
Blev ingen skola för mig idag. De andra estetnötterna har terminsredovisningar på sina instrument och då är det inga vanliga lektioner. Jag orkade inte åka till skolan, jag har ju faktiskt min redovisning på fredag. Tror heller inte att det är närvarokoll så whatever liskom.
Borde ju då rimligen ha fått en fet sovmorgon men icke sa nicke. Tommy tvingade med mig in till stan. Jag låg och våndades hela natten över att jag kanske hade ställt mobilen fel men som tur var så kom vi upp när vi skulle. Åkte in till stan, var där innan det öppnat ens. Gick och tog ut lite pengar för att fördriva de fem minuterna som återstod tills dess att allt skulle öppna. Sen gick vi till apoteket och köpte halstabletter och ansiktsgrejs till Tommy. Sen kollade vi runt lite på stan. Hittade en bikini som jag kan tänka mig att ha om min beställning blir fel. Gick och tog varsin McFlurry daim på donken innan vi åkte till John Bauer. Tommy skulle visa sin projektrapport. Tog drygt en timme, vi fick vänta på hans lärare i över tjugo minuter.
Sedan åkte vi tillbaka till stan och då blev jag bjuden på buffé på Pizza Planeten. (: Det var riktigt gott. Sen gick vi in lite snabbt på Stadsbiblioteket. Hittade en massa notböcker som jag ska låna imorgon, måste ju ändå lämna igen mina gamla böcker.
Nu är jag hemma igen, utan Tommy. Han måste åka hem och jobba, men ska dit imorgon.
Petter och Linn kommer hit senare, mysmys. (: Måste plugga ikväll, inte mys. :/


20:34 - Var jättemysigt att ha Petter här. Han ville gosa massa med mig. Han var lite grinig när han var nyvaken, men vem är inte det? Men sedan blev han så glad så, bara han fick lite mat. Satt och lekte och så spelade vi lite piano. Sötnöt. Jag vill också ha en sån.
Pallar inte att plugga men jag vill få bra betyg så jag måste ju. Men jag fattar fan inte vad det är jag läser. pallzor. Hoppas det mesta av provet gäller det som vi gått igenom på lektionen, det är ju trots allt halva kapitlet om medeltiden som vi inte ska ha förrän i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0