Bläää

070507, måndag

09:12 - Jag är stört trött idag. 
   Fick åka in och möta Tommy i stan igårkväll för han orkade inte sitta själv och vänta i stan. Gick till McDonald's och käkade lite.
   Var så himla trött igår så jag somnade när vi kollade på Wallander och sen vaknade jag vid tolv. Då tyckte Tommy att det var dags att sova på riktigt men jag tror nog inte att vi somnade förrän framåt ett. Mysmys.

Stört trött idag i alla fall. Skitväder och skitdag, jag gillar't inte. Ljudteknik nu, så himla långtråkigt. Upp på stan med Elin och Sofie sen, som vanligt. Åka tillbaka till skolan och äta mat och sen ensemble. Är verkligen inte peppad på det alls idag. Kan inte min gitarr.. Hoppas det blir ny låt, annars tänker jag skolka. Måste upp till Knuffen och så ska jag fixa körlektioner och sånt där. Alltså jag pallar verkligen inte. Blääääää. Men snart är det Göteborg i alla fall, hoppas bara att Tommy fixar så att han är ledig på fredag, annars får han spö!




20:52 - Vart ju som sagt stan med Elin och Sofie. Gick in på körskolan och fixade körlektioner. Ska gå och göra datafrågor på onsdag hade jag tänkt. Sen gick vi och kollade i lite affärer, jag bli fruktansvärt shoppingsugen. Kanske tar mig friheten att shoppa lite i Göteborg, jag känner att jag är värd det. Gick till McDonald's. Jag hade en tia på kortet så jag köpte en chicken burger. Sen kom Martin också. Mys.
   Tillbaka till skolan, hade ensemble i typ en halvtimme. Jag fick spela gitarr igen, jag svär på Gud att jag aldrig kommer att lära mig den där låten. Kommer lätt fejka sjukdom när det är uppspel, jag vägrar att spela om jag inte kan.
   Åkte upp till Knuffen på Drop In. Jag kom dit kanske fem över ett och då var det redan tio före mig. Fast det gick skapligt fort ändå, speciellt när jag kom in, gick på två minuter. Så nu har jag nytt recept på p-piller på apoteket.
   Åkte hem, hämtade lite småpengar och drog till affären och köpte glass. Jag var så sugen. Tjockistjockistjockis. Gick och la mig vid fyra och vaknade vid halv sju. Det var riktigt skönt, jag älskar att sova mitt på dagen.
   Har hjälpt till att flytta grejer från Connys hus. En massa skit har han. Man vart ju inte ren precis. Men det är väl snällt att man hjälper till tycker jag.

Imorgon är det tisdag. Blir en rätt soft dag. Har s-block mellan tjugo över åtta och tio ungefär, sen har alla nationella i matte så jag blir ledig. Sen börjar jag inte förrän halv tre igen så jag hinner åka hem och käka emellan och så. Sen in på sång och sen ska jag och Tommy fixa kostym till studenten. Sen till Nora och så sover jag där. Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0