What's wrong with you, people?

070306, tisdag

10:54 -
Igår var jag hemma hos älskling hela dagen. Orkade inte gå till skolan för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk. Var helt borta, orkade knappt röra mig ens. Sov som sjutton på eftermiddagen, men jag orkade i alla fall kolla på världens bästa Prison Break. I like. Hade verkligen ingen lust att åka hem på kvällen men det var ju bara att pallra sig iväg.
Är hemma idag också, har fortfarande jätteont i huvudet. Förjäkla ont i ryggen har jag också, var nu det kommer ifrån. Skulle kunna tänkas att en del av huvudvärken kommer ifrån ryggen också, men det spelar ingen roll varifrån den kommer, ont som ett svin har jag i alla fall. Min tröst idag är att Tommy kommer hit sen. Jag kan ärligt erkänna att jag har skitsvårt att vara ifrån den människan, en timme är lagom för mig. Jag vet verkligen inte hur jag skulle reagera om det tog slut. Gosh. Kan man älska nån så mycket som jag älskar honom? Hmm. But I do, anyways.
Vet inte när han kommer, men ska dra iväg ett sms sen och kolla om han kan ta med sig några Prison Break-avsnitt sen. (A)
Ska duscha nu, och käka lite frulle. Sen ringa honom. Gå och handla baguett till lunch, yummi. Måste ringa mami och kolla vad som är koden till pappas ICA-kort. Har alltid kunnat det men funkade fan inte sist. Yeah yeah.

15:38 - Åh, vilken tråkdag. Jag hatar att vara hemma och vara sjuk. På sätt och vis är det ju skönt att bara ligga hemma och slappa, men det är ju så tråkigt i längden. Hyrde i alla fall Besatt förut så den har jag kollat på. Den var helt okej, vet inte om jag ska gå och lämna tillbaka den nu eller om jag ska vänta med det och låta Tommy få se den ikväll eller så. Han har färgat sitt hår nu så jag är jättenyfiken på hur det ser ut. (: Han kommer hit någon gång ikväll och ska sova hos mig och han har tydligen ledigt imorgon så då får jag sällskap hela dagen igen, wehey. Gullet. <3 Tror att jag ska ge mig på att städa lite nu, lika bra att passa på. Riva ut allt i min bokhylla och sådär. Yesboxbaby.

17:23 - Jag blev lite sentimental när jag hittade gamla bilder som jag bränt ner på cd och upptäckte att de faktiskt gick att spela i min DVD. Så jag har kollat på en massa gamla bilder från diverse platser. Till exempel en massa fina från när Karin och jag var i Bollnäs och kollade på TV-pucken, och från massa handbollsresor med mera. Så kul att kolla. Massa bilder på mig också, intressant att se hur man såg ut förr om åren. En del av bilderna är riktigt fina faktiskt. Nee, nu ska man väl fortsätta städa.

18:43 - Åååh, jag har världens sommarjobbspanik. Varför måste jag vara så feg jämt för? Varför måste jag vara så seg med att lämna in ansökningar? Jag vill ju ha jobb. Men jag hatar verkligen att ringa till folk jag inte känner, det går liksom bara inte. Men måste verkligen skriva ut en massa ansökningar och lämna in nu, innan det är för sent. Fuck. Har panik nu, och huvudvärken är tillbaka gånger femton. Tommy, kom hit!


Remember when we never needed each other
The best of friends, like sister and brother
We understood we'd never be alone
Those days are gone
Now I need you so much
The night is long and I need your touch
Don't know what to say
Never meant to be this way
Don't wanna be alone tonight

What can I do to make you mine?
Fallen so hard, so fast this time
What did I say?
What did you do?
How did I fall in love with you?

I hear your voice and I start to tremble
Brings back the child that I resemble
I cannot pretend that we can still be friends
Don't wanna be alone tonight

What can I do to make you mine?
Fallen so hard, so fast this time
What did I say?
What did you do?
How did I fall in love with you?

I wanna say this right and it has to be tonight
Just need you to know I don't wanna live this life
I don't wanna say goodbye
With you I wanna spend the rest of my life

What can I say to make you mine?
Fallen so hard, so fast this time
What did I say?
What did you do?
How did I fall in love with you?
What can I do to make you mine?
Fallens so hard, so fast this time
Everything changed, we never knew
How did I fall in love with you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0