Monday morning

070312, måndag

09:20 - Så trött imorse när jag gick upp med Tommy, men det var skönt att få gå och lägga sig igen. Bussen var i tid för första gången på månader, men när jag kom till skolan var det knappt en människa där så jag trodde nästan att jag inte hade någon lektion. Men det hade jag ju, så nu sitter jag på ljudtekniken och försöker spela in en "egen" låt. Har bestämt mig för Marie Fredrikssons "Tro", me like. Får se hur detta blir nu i alla fall. 
Lunchkonsert sen. Ska spela bas. är nervös för jag har inte övat på två veckor, men det ska nog gå bra bara jag får känna på den lite innan vi startar. Tänker dra efter konserten i alla fall, jag struntar i att vi ska plock aundan. Det finns det andra till, haha. Ska förhoppningsvis leka med bebis i eftermiddag, annars blir det bara tråk hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0