Long gone before daylight

070303, lördag

10:37 -
Idag vaknade jag med halsont och huvudvärk. Samma som jag la mig med, men har kanske inte lika ont just nu. Får se hur det utvecklar sig under dagen. Har i alla fall badat och läst min SOLO nu, så himla skönt, det är verkligen vardagslyx.
Jag har haft en mjukis-och-osminkad-vecka typ hela veckan nu så jag har bestämt att idag ska det bli lite ordning på det hela och se lite hufsad ut i alla fall. Kan ju vara kul för min pojkvän att se mig som annat än sunkig, haha. Ska inviga mina nya jeans hade jag tänkt. De som är supertajta och helt underbara, vet dock inte om de går att sitta i men ett par snygga undies gör ju susen i så fall.
Blir till att sitta i sektetariatet för Vintrosa/Kilsbergen sen med lilla mor och så kommer Tommy<3 hit. Ikväll ska vi leka med Anna och kolla på melodifestivalen, som vanligt. Mysmys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0