Just one more

070302, fredag

14:26 - Jag tyckte synd om Tommy som fick sitta och vänta på mig igår när jag hade sagt fel tid till honom, men han var glad igen när jag kom. ^^ Vi simmade 700 meter innan vi gav upp och solade istället. Tommy var lite rädd för solariet men han lade sig han också. ^^ Lite färg vart det allt. 
Så åkte vi hem och åt mat och sen gick vi och lade oss astidigt men det var skönt. 
Fick gå upp halv sex imorse och göra frukost åt Tommy, haha. Men jag fick ju sova två timmar efter att han åkt till praktiken så det var lugnt, jag har varit rätt pigg idag.
Börjat med låtar till vårkonserten på kören idag, jättekul. (:
S-blocket gick riktigt bra idag också, så det var skönt.
Vart ingen GEMU så jag har suttit och spelat lite piano istället och väntar nu på sånglektion. Hoppas det går bra och att man får sjunga mycket idag.
Ikväll blir det bara till att slappa och kolla på tv, läsa lite i SOLO som jag fick av Tommy, hihi. (A)
Tommy är den bästa i hela världen, så det så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0