Jäkla skit

070308, torsdag

10.46 -
Jäkla skit. Min lärare kom just till mig och sa att jag hade fått en IG-varning i idrott, vilket innebär att jag verkligen måste gå på det idag. Jag som är sjuuuuuk. Jävla bajs. Jag fattar inte att hon inte kan komma och säga det till mig istället först, nu kom det ju bara sådär. Okej, jag har inte varit med så mycket alls men hon har heller inte sagt nånting speciellt till mig så jag tycker att det är lite dålig stil. Men då är det ju bara att ge sig sjutton på att vara med varenda gång. Har egentligen inte tid idag känns det som, men jag får åka hem nu och hämta kläder och sen åka tillbaka. Fan. Jaja, det är ju meningen att jag ska börja vara med på idrotten igen. Och som tur är har jag ju tvåan på mig också, så det är ju inte kört än. Får försöka ge järnet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0