I've made my mistakes

070315, torsdag

09:25 -
Var så fruktansvärt trött igårkväll, så jag gick och la mig vid 21:00. Tommy ringde och väckte mig fyrtiofem minuter senare, men det gjorde ingenting. Fick i alla fall sova ut ordentligt inatt. Vaknade 08:30 och har redan käkat frukost och badat. Ska åka in till skolan med 12:13-bussen. Ska gå till banken och så ska jag lämna tillbaka en grej på Clas Ohlson. Skulle egentligen ha lämnat in lite jobbansökningar men har dem i skolan så det får bli en snabbis efter skolan, såvida jag inte hinner till skolan och hämta dem och sen upp på stan igen. Vore egentligen bäst för annars blir jag så sen hem till Tommy i eftermiddag och vi firar fyra månader idag så jag vill ha lite tid med honom och så. Men vi får se hur det blir.
Imorgon är det musikalkonserten, ska bli riktigt kul. Hoppas bara att alla sångare har blivit friska tills dess, är stört många som är sjuka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0