Havrekaka

070324, lördag

09:57 -
Skönt att vakna tidigt på helgen. Vaknade redan vid 08:30. Kollade lite på Kvarter Skatan. Vetefan vad Tommy gör nu, han har varit borta en stund i alla fall. Kanske duschar. Måste jag också göra.
I eftermiddag blir det lite shopping hade jag tänkt. Medan jag och Tommy väntar på Annas buss så tänker jag gå till H&M och utnyttja lite rabatter och sådär. Har räknat ut att jag får tre linnen för 200 spänn och det är inte illa pinkat. Så ska jag köpa solglasögon, som visserligen inte kommer till användning idag men i alla fall. Måste köpa nåt till Marcus också, han fyller i nästa vecka. Blir väl någon film eller nåt, är så svårt att hitta grejer till honom som inte kostar skjortan. Vi ska i alla fall dra ut till Marieberg och IKEA sen, jag ska lätt in på Skopunkten och se om de har några schyssta skor som jag kan lura på mamma att hon ska köpa. Brukar funka med att säga att jag kan betala ett par och hon betalar ett par, hon är ganska lättlurad ibland. Speciellt såhär i början av månaden när hon precis fått lön, haha. Förmodligen blir det till att äta lite på stan också, brukar alltid finnas nåt gottigt. Personligen är jag taggad på varm ciabatta på Marieberg. Har man pengar över kan det hända att vi tar oss en tripp in på Sötvaruhuste också, man måste ju ha nåt att äta till kvällen. Blir nog en bra dag i alla fall, kan inte bli annat med världens bästa personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0