There's a danger in loving somebody too much

070601, fredag

16:48 - Äntligen fredag och äntligen juni! Jag har en pissdag, i alla fall just nu men förhoppningsvis går det över snart. Gick i alla fall bra på kören imorse. Sen hade vi tipspromenad på s-blocket, det var skojigt. Fick glass, gott som fan. Terminsredovisningen gick åt helvete. I alla fall kändes det så. Jag kände och hörde att jag skakade massa på rösten men andra sa att det inte var så men jag var i alla fall inte alls nöjd och ville bara gråta. Men aah. Sen åkte jag hem. Fick bikinin idag. Den var jätteliten så jag köper en på stan istället. Blä. Ska åka till Nora sen, känner att jag behöver det idag. Ska en sväng på gottis och stan innan jag åker, i love att det är öppet till sju nuförtiden. Weei. Ska nog köpa örhängen och mascara, lika bra att passa på. Miih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0