Studenten

070609, lördag

13:18 - Igår var det studenten. Det var hur varmt som helst när jag åkte in till skolan på morgonen. Försökte gömma mig i skuggan bakom busshålssplatsen men det gick inget vidare.
Sjöng lite på skolan och sen drog jag upp till slottet för att kolla på John Bauers student. Alla ropades upp en och en, men det gick ganska fort ändå, de var ju bara runt 140 studenter. Stod nästan längst fram och haffade Tommy på en gång och så gick vi till hans släkt. Träffade hans farmor för första gången, hur snäll som helst, världens skönaste. Vi ska åka till hennes sommarstuga nån gång i sommar, mysigt värre.
Sen kollade vi på när studenterna åkte på flak. De åkte runt typ hundra varv, fick vänta aslänge. Det var varmt men jag fick en isglass som tur var.
Sen åkte vi hem till Nora och åt massa jättegod smörgåstårta och Tommy öppnade sina presenter. Han fick ett läderarmband och en ID-bricka med vårt datum på av mig och han blev väldigt glad som tur var. (:
Sen åkte vi in till stan och letade efter jordgubbar. Fanns tyvärr inga. Så gick vi genom Stadsparken men det var inget drag där.
Åkte hem med 21:30-bussen och gjorde popcorn och tittade på film. Vi somnade i soffan.

Idag ska vi försöka vara ute i solen så mycket som möjligt. Ska spela Monopol utomhus, hehe. Måste smörja in mig och Tommy. Sen ska vi iväg till affären och handla lite inför kvällen och så blir det grill och så ska jag försöka städa lite. Vill knappt vara på mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0