Sommarlov

070607, torsdag

23:46 - Idag var det dags för skolavslutning. Min andra avslutning som etta. Hittade inget bra att ha på mig så jag tog typ bara vanliga kläder men det var i stort sett inga andra som var direkt uppklädda heller så jag var inte ensam.
Kändes inte ett dugg som sommarlovsavslutning. No feeling at all. Gick sådär att sjunga. Tur vi bara behövde lyssna på rektorn en gång.
Efter avslutningarna samlades klassen och fikade ute i det gröna. Vi skulle ha knytis men det var typ bara tre som hade med sig nåt så det var snålt på fikafronten. Lekte en sånglek och sen fick vi betygen. Känns bra att jag har tre MVG och bara två G, hade glömt att jag hade VG i datakunskap. Trodde jag hade fler G.
Sen åkte jag upp på stan och träffade Anna och Johannes. Fixade Tommys studentpresent och sådär. Sen kom även han upp på stan. Jag kände att jag inte har nåt att ha på mig på studenten imorrn så jag köpte en tunika på H&M. Vet inte riktigt vad jag ska ha till den, vill helst ha den som klänning men möjligt att den är lite väl kort. Vi får se. Kan vara nice med jeanskjol till. Vi får se som sagt. Känns viktigare att vara snygg imorgon än idag. Ska ju träffa Tommys släkt för första gången..
Jaja, efter stan åkte vi hem och käkade och sen gick vi till affären och handlade grejer till marängsvisch. Så firade jag, Tommy, Anna, Johannes och Rebecca att Anna fyller 17 år idag! Det gör även Jenny, Linnea Werme och Maja.. :P Vi fikade i alla fall och hon fick paket. Hon lyckades välta hela bordet, gud vad jag dog.
Sen åkte Johannes på fotbollsmatch och Tommy åkte hem. Vi andra gick hem till Anna och åt glass och jordgubbar. Massa glass har det blivit idag alltså.. Sen kom Johannes tillbaka och så satt vi och snackade. Så pkte Becca hem och vi andra fortsatte diskutera. Det gillar jag. Kollade lite på Srubs och så och så gick jag hem vid halv tolv.
Nu måste jag städa upp i köket och sen sova. Mah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0