Semesterplaner

070613, onsdag

21:36 - Idag vaknade jag kvart över sex med spränghuvudvärk på grund av infekterade bihålor. Det var sådär lagom mysigt. Fast gjorde inte så mycket att jag vaknade då eftersom jag ändå skulle upp en halvtimme senare.
Var uppe i idrottshallen redan kvart i åtta och tog platser. Det var skolavslutning och fy fabian vad alla sjöng falskt och dåligt. Ibland är det ett gissel att ha musiköra. Men Tobbe Boström och några ur Marcus klass körde Smoke on the water och de var asgrymma! Tur det i alla fall. Och var lite röj på O'boy, men mest för att Tobbe var med. ;P
Petter kunde inte sitta still, han flängde runt hela tiden och skulle kolla på allt och alla. Efter avslutningen gick jag och Tommy hem. Jag hade så ont i huvudet så jag gick och la mig och sov någon timme. Det var väldigt skönt.
Sen fixade vi lite hamburgare och efter en stund kom Lena och Petter ner. Jag gick och hämtade ut Dessie. Petter var jättenyfiken på Dessie men samtidigt blev han livrädd och takca fan för det, hunden är ju tre gånger så stor som han. :P Men det var lite mys sådär.
Sen skjutsade mamma in oss till stan och vi tog bussen till Nora. Packade det sista och sen tillbaka in till stan. Växlade pengar på Forex men det var slut på kuna så mamma får fixa det på nåt sätt. Sen ut till Raw; Tommy köpte ett par badshorts och jag köpte två par tjocka leggings. Tyckte jag kunde passa på.
Sen missade vi tyvärr Clas Ohlson vilket var synd eftersom vi nu inte har någon sladd till datorn men det får gå ändå. Lite hinner man titta i alla fall innan batteriet dör. Medan vi väntade på bussen gick vi till ica och köpte tidning och dricka och så gick vi till biblioteket och jag lånade fem nya notböcker. Yeah. Kommer sakna keyboardet som fan. Men förhoppningsvis ska jag ha annat för mig.
Så åkte vi hem med 513. Jobbigt att gå med allt. Har ätit lite. Tommy har mest nördat framför datorn och jag har suttit vid keyboardet.

Tänkte liksom säga adjö nu för jag tänker inte gå in på datorn imorgon för då har jag annat för mig. Så nu är jag borta till ungefär 8/7. Fett nice. Har ju nytt mobilnummer så använd det. Johooo. Vi ses när jag komemr hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0