I don't know what I would do if I could not be there for you

070628, torsdag

10:53 - Inatt har det blåst som ett helsike. Igårkväll kunde man se otroligt starka blixtar runt om bergen men vi klarade oss som tur var. Hade inte varit särskilt mysigt annars.
Vaknade tidigt idag igen. Har inte sovit mycket den här semestern i alla fall, det är ett som är säkert. Kommer ta igen allt i bilen hem.
Tror att jag håller på att bli sjuk för vaknade med igentäppt näsa och ont i halsen och så sitter jag och småfryser. Pallar inte bli sjuk.
Tommy sitter och sjunger på Björn Rosenströms "Blå sockiplast". Jomenvisst.
Ska försöka ligga lite vid poolen idag i alla fall. Blir inte så lång stund för måste gå upp senast klockan tre och göra mig iordning för att gå på mina behandlingar. Kommer nog inte bli så skönt med ögonbrynen men förhoppningsvis blir det snyggt i alla fall.
Ikväll blir det stan för hela slanten. Ut och äta mat, shoppa lite och glass.
Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem. Ska bli rätt skönt faktiskt. Hoppas bara man får jobba lite.
Saknar att shoppa svenska kläder, haha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0