Come, take a walk with me

070606, onsdag

18:02 - Igår vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om. Det var lite jobbigt..
Jag och Tommy åkte in på Krampen. Det var drag som fan och jag skrek mig nästan hes. Så grymt peppad när man väl var där, peppet gjorde ett starkt jobb! Vädret var perfekt och Risbergska vann ju såklart, för femte året i rad, yeeeees! ;P We like it.
Efteråt åkte jag och Tommy upp på stan och letade bikini till mig men jag hittade ingen jag ville ha. Sen åkte vi till Nora och hämtade Tommys studentkläder och sen tillbaka till stan. Hämtade ut Tommys mobil, finally! På bussen träffade vi Anna och vi bestämde lite inför kvällen.
Sen hem och duscha och sen gå till affären och köpa lite att ha till kvällen. Köpte flintatsek och grillspätt, mums. Anna var lite sen men det gjorde ingenting.
Åkte upp till Garphyttan. Fick gå en bra bit in i skogen för att komma till Rebecca. Jättefint bor hon. Vi hälsade på alla och Anna och jag började leka med Beccas yngsta lillasyster Grete och hoppade studsmatta. Hon var så jävla söt.
Sen satte vi oss och grillade. Beccas pojkvän Linus fick agera mästerkock. Annas kycklingfilé såg ut som en lever, haha.
Efter ett tag kom Rikard, Malin och Elina och då blev det fart på stället. Vi käkade och sen spelade vi kubb. Jag, Anna, Tommy och Becca vann första omgången men sen losade vi. Usch.
Vi blev typ uppätna av mygg, I hate. Vi satt tillsut invirade i filtar för att undkomma en jobbig död. Men det var mys.
Sen blev jag och Tommy hemskjutsade för Beccas storebror Willy och hans tjej Erica ville in till stan och köpa cigg eller nåt ditåt. Så vi proppade in oss sju pers i en bil, haha.

Idag har vi varit i Garphyttans nationalpark och tagit studentbilder på Tommy och Sanna. Väldigt fina bilder blev det. Jag går i t-shirt idag för jag brände mig rejält igår, usch. Hoppas man blir lite brun av det bara, haha.
När vi kom hem åkte jag, mamma och Tommy in till stan. Jag hittade äntligen bikini, en röd bandeau från Åhléns blev det. ^^ Sen åkte vi till Rusta och köpte massa grejs och sen körde vi Tommy till resecentrum.
Sen hem och åt. Jag var ashungrig. Marcus och jag fick skrubba alla utemöblerna. Det gick fan inte att få bort smutsen. Sen kom gammelfarfar och fikade.
Somnade när jag låg ute och solade i skuggan. Skönt som as men jag blev biten av tusen myror. Blä.
Har varit i affären och köpt grejs till skolavslutningen imorrn. Blir bara mys ikväll. Spela lite spel och sådär. Yeah.

Imorgon är det skolavslutning. Känns verkligen inte som det. Kommer kännas jätteknäppt. Kommer sakna så många. Särskilt Sebbe eftersom han inte kommer gå kvar nästa år. :/
Efter avslutningen ska jag, Tommy, Anna och Johannes gå lite på marknadsafton och sen åka hem till mig och göra marängsvisch för att fira att Anna blir 17 år. (: Ska bli mysmys.



21:30 - Usch, så segt när inte Tommy är här. :/
Har i alla fall spelat lite Monopol med Marcus. Det gick sämst.
Hittar inget bra att ha på mig på avslutningen imorgon. Vill ha kjolen men har inget passande linne. Får bli mitt långa vita eller gula linne och leggings. Möjligen att det kan bli shorts under. Vi får se. Det spelar liksom inte så stor roll.
Blir nog till att gå och lägga sig tidigt idag eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. Typ kolla på Pocahontas. Kul liv liksom. Men nu är det sommar och det är jag sååååå glad för!
Bara en vecka kvar till Kroatien, aaaaaahhhh!!! Ska bli så sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0