Bergsbestigning

070627, onsdag

20:52 - Lycka att det var bra väder idag igen. Det märktes för jag vaknade klockan sju imorse igen för att det var jättevarmt i förtältet. Hade ju varit pisskallt på kvällen så vi hade uppdraget överallt. Gick ut och tog lite bilder och så tog jag ett morgondopp och läste lite. Sen vaknade resten av familjen.
Låg på stranden hela förmiddagen. Bränt mig igen. Har tydligen märken efter mina solglasögon men det skiter jag i. Blev poolen på eftermiddagen. Den var riktigt fin och varm var den också.
Har bokat tid på hotellets SPA. Typ. Har bokat färgning av ögonfransar och plockning av bryn. Får se hur det går, ska göra det imorgon i alla fall. Mamma, Carro och Vicko har också bokat tider men för lite andra grejer.
Nu på kvällen har mamma, pappa, jag, Conny och Carolina  varit uppe på ett berg. Det var typ tre kilometer att gå upp för en stenig jävla stig. Det var jobbigt som ett as. Men gick fort nerför i alla fall.
Imorgon blir det nog poolen hela dagen. Sen behandlingen och så ska vi ut på stan och äta. På fredag åker Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0