Ba?ka

070626, tisdag

18:45 - Nu har vi kommit till ett nytt stalle. Det heter Camp ?abla?ke och ligger pa en o som heter Krk. Det ar en valdigt trang camping men vattnet ar valdigt fint och det kanns ungefar som att bada i en sjo for det gar inga vagor. Det finns en massa turistshopping precis utanfor campingen sa det ar valdigt bra. Ska ga ut med mamma och shoppa lite nagon dag. Hon har lovat mig en piercing och en hennatatuering, men tatueringen gor jag dagen innan jag drar hem eftersom den gar bort sa fort annars.
Idag har det varit daligt vader, har regnat lite grann, blast massor och varit jattemulet men har varit behagligt i luften i alla fall. Mamma pastar att det ska vara sahar hela veckan men da far jag panik. Maste ju fa lite farg! Det kommer bli en massa att ga pa stan bara for att fordriva tiden om det ska vara daligt hela veckan.
Tommy och jag sover i fortaltet den har veckan, orkade inte satta upp taltet. Jag ligger riktigt bra dar.
Ar en vecka kvar tills jag, Tommy, Conny och Viktoria aker hem. Ska bli skont. Carro flyger hem pa fredag.
Bilddagboken orkar jag inte fixa med forran jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0