Angel of music, where are you?

070611, måndag

14:17 - Vaknade klockan fyra imorse och var jättetörstig. Marcus låg på en madrass utanför mitt rum och sov så jag ville inte väcka honom genom att gå och dricka på toaletten där nere, så jag fick springa upp till övervåningen. Vattnet smakade fan så jag tog Colan som stod ute i trappen. Coca Cola är det enda som duger när man vaknar mitt i natten och är förkyld.
Somnade om gjorde jag i alla fall, och sov till strax före tio. Gick upp och klädde på mig och gjorde mig iordning. Gjorde iordning ett par mackor och satte mig vid datorn. Brände ut en skiva.
Vid kvart i elva åkte jag och mamsen in till stan. Dagens fångst blev en rosa klänning för 49 kronor på Gina Tricot (endast för att den var såpass billig att mamma var villig att betala och att den duger som strandklänning), ett par khakigröna minishorts för 69 kronor på H&M (mest för att ha något under mina långa linnen), solglasögon för 99 kronor på Åhléns (eftersom mina gick sönder igår) samt grejer till att göra egen fotlänk i blått och vitt. Snyggisch kommer det att bli. Dessutom låste jag upp min mobil och skaffade Comviq kompis, så har nytt nummer nu, vill man ha så får man fråga. Annars var vi och växlade pengar till semestern. Helt sjukt mycket folk. En glass på Burger King hann vi med också. Mamma fick sig en ny topp och Marcus har fått ett par nya badbrallor. Och pappa en grillgaffel. :P Så nu ska väl alla vara nöjda och glada.
I övrigt idag så ska vi väl träffa Lena och Linn och Petter en sväng och jag ska till bliblioteket. Så kommer Anna och hämtar lite bilder. Och så måste jag ringa Tommy. Börja packa lite vore ju bra också.. Yeah.


20:06 - Jaa.. Vad ska jag säga..?
Vi lånade cirka 20 böcker på bibblan, var kanske lite väl men det är ju fett nice att läsa. Måste ju ha något att göra på stranden och när man åker.
Har pärlat två fotledsband åt mig själv och ett till mamma. De blev jättefina, hoppas bara att de inte går sönder.
Ska försöka mig på att klippa av ett par jeans och göra till shorts. Hoppas de vita blir snygga för jag vill ha ett par vita jeansshorts. Men jag är sämst på sånt där så det kommer sluta med att jag slänger fanskapen. Vi får se.
Har laddat ner två nya ringsignaler och fyra spel till mobilen. I like it.

Kommentarer
Postat av: missankre

coca-cola är bäst :D

2007-06-11 @ 14:38:46
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0