Vaccination

070705, torsdag

10:33 (Vintrosa) - Wow, vaknade efter tio idag. I'm good.
Stackars Tommy sover fortfarande, han har legat och haft jätteont i magen hela natten, men jag kan inte riktigt ligga kvar i sängen när jag väl har vaknat, om jag nu inte har sovit själv.
Har lite sådär halvt ångest inför vaccinationen idag. Jag vet att dte inte är något farligt men jag hatar verkligen sprutor och sånt och har svårt att ens kolla på det på tv. Kommer ej att titta. Men vill heller inte pissa i mugg för graviditetstestet. Vafan, jag vet redan att jag inte är gravid, något annat skulle vara ett mirakel. Jag kommer få värsta prestationsångesten, jag kan inte kissa på beställning. Jaja, det ordnar sig. Har i alla fall Tommy med mig.
Idag blir det en lugn dag för övrigt. Ligga och kolla på film och äta godis och negerbollarna som vi bakade igår. Några av dem ser ut som om de ligger och skriker i ångest och en del fick inget pärlsocker ens. Lite mobbing sådär.
Ikväll blir det i alla fall Nora och imorgon ska vi åka till Uskavi på kalas hos Tommys farmor som har stuga där. Mys.


15:22 (Vintrosa) - Har bara varit mys idag. Har inte ens satt på mig kläder än, vi har mysit runt i morgonrockar, tihi. Kollat lite på första säsongen av Vänner och spelat Miljonären på min mobil.
Nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning och sen ska vi äta lite lunch och åka in till stan så jag kan få göa mitt gravtest och bli valskinerad. ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0