Rid yourself of vanity and just go with the season

070713, fredag

10:10 (Vintrosa) - Drömde helt sjuka grejer inatt, och igår natt också. Det måste vaar nåt fel på mig alltså. Gosh.
Jag vaknade först i familjen idag och då var klockan ändå bara runt tjugo över nio. De andra är väl helt slut efter semestern. Jau.
Jag ska gå ut och gå om en stund, det är fett nice. Synd bara att det inte finns några roliga vägar. Ska försöka klocka några olika vägar den här helgen så jag vet ungefär var jag kan gå de olika dagarna eftersom mitt träningsprogram säger olika lång tid olika fort. Får pröva mig fram.
Vet inte vad jag ska ha på mig när jag går. Får nog ta mina skitiga mysbyxor, och sen gå hem och duscha och byta om och sådär. Hell yeah, motherfucker.
Tommy kommer hit sen. (: <3
Tre dagar kvar till födelsedag!



12:19 (Vintrosa) - Har varit ute och gått nu. Det var skönt men hörlurarna till MP3:n dog efter fem minuter. Illa. Men det tar i alla fall 30-35 minuter att gå runt Holmstorp i rask takt. Bra, då vet jag det.
Nu ska jag snart gå och möta Tommy vid bussen. (:


20:21 (Vintrosa) - Jag har pain i axlarna och nacken. Inte skönt.
Har varit och köpt godis. Jag vill slå mig själv för att jag äter sånt. Jag vill gå ner i vikt. Men tror det blir till att försöka när skolan dragit igång och jag tränar. Får se, får se.



23:01 (Vintrosa) - Nu har vi haft grillmys hela familjen. Mamma har börjat på sån där GI-diet, och då får man äta massvis av kött och kyckling vilket passar mig perfect. Ska försöka hålla mig lite till den också, det är nyttig mat som låter helt okej. Här får man också äta tills man är mätt. Lite synd att behöva offra potatis dock.
Min lille bebis har ont i magen så nu ska jag gå ner och bota honom med lite kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0