No, not me, not I

070701, söndag

11:20 - Jag fortsätter med min ovana att vakna tidigt när jag helst av allt vill sova till åtminstone halv elva. Fast lite skönt var det ändå att komma upp. Kollade lite på Scrubs och sedan gick jag upp till datorn och fortsatte med bilddagboken. Åt lite frukost bestående av Cheerios och rostat bröd och så badade jag i inte så varmt vatten. Hittade ett hål på axeln i min nya klänning men kan inte lämna tillbaka den eftersom den är köpt åp rea men det var bara att sy igen det. Lite tattigt gjort men ändå, är nog bara jag som ser det.
Ska åka in till stan om ett par timmar och träffa Tommy. Funderar på att göra tre nya hål i öronen, men får se. Beror lite på hur mycket pengar jag har på kontot.


19:51 - Blev bara en kortis i stan. Köpte fotoalbum, paraply, örhängen och spegel.
När vi kom hem kom Anna och Johannes hit, det var mysmys.


Jag blir sårad. Bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0