Jag vill inte

070724, tisdag

10:08 - Det är inget kul att jämt vakna mitt i natten. Inatt tog det lång tid innan jag somnade om också, inte kul.
Har ingen lust att ringa sjukhuset men det måste jag. Hoppas jag får tag på Laila på en gång i alla fall.
Känner inte för att gå på promenad idag heller men det är rätt skönt när man väl tar sig ut. Måste ju i alla fall till affären och köpa lunch, men ändå.
Ikväll kommer min bebis! <3
Jobba 12:00 - 20:00 idag igen. Dagarna är oändliga, men det är kul samtidigt.


21:25 - Helt sjukt segt på jobbet idag. I alla fall när jag var i lobbyn. Var ju inte en kotte där. Men när jag var på Nelly svar det bra för då kunde jag ta god tid på mig att få allting rätt. Jag var duktig!
Dagens kändis var Erica Carlsson med familj.
Tack vare att det var så lugnt idag så hann vi stänga till åtta och gå hem. Skönt! Gick ner på Coop och köpte godis och cola, som kompensation för dagarna på jobbet. Sen åkte jag och pappa och hämtade min lilla busunge Tommy på resecentrum och nu är vi hemma. Ska tjocka och kolla på Disturbia ikväll, och jag behöver inte jobba förrän tidigast på söndag! Fuckyeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0