I never really cared until I met you

070717, tisdag

10:00 (Vintrosa) - Jaha, så var födelsedagen över.
Det blev en trevlig kväll. Jag, Tommy, Anna, Johannes, Tony, Jennifer och Karin. Tacotårta stod på menyn, gott var det allt. Och bål. Tihi. Jag fick en jättefin vas och en ram med ett foto som jag inte hade sett, av Rebecca och Anna, thank yoooou! :) Det blev en kort kväll, vid nio var det bara jag och Tommy kvar, men det var lika bra eftersom han behövde gå och lägga sig.

När jag vaknade imorse låg det en lapp från Tommy bredvid sängen, jättesött. (: <3
Idag blir det shopping! Ska köpa skor på Skopunkten och ett linne på Åhléns. Det blir finfint. Det blir jag och Anna och innan vi shoppar ska jag följa med henne till Haga vårdcentral, men vad vi skulle di toch glra har jag inte fått klart för mig än, haha. Men det blir nog en bra dag.
Sen ikväll ska vi åka till Ölmbrotorp för att fira gammelfarfar som fyller idag. Känns inte särskilt peppande, men vad göra. Måste gå ut och gå ikväll också, får icke glömmas!


16:00 (Vintrosa) - Nu är jag hemma igen. Jag mår illa och har världens huvudvärk.
Anna och jag började med att gå till Åhléns och då köpte jag linnet som jag hittade i söndags. Det är sååå snyggt! Och så köpte jag ett nytt hårspänne, eftersom mitt gamla har gått sönder. Sen tog vi shoppingbussen ut till Marieberg. Rätt skabbig buss, men den är charmig. Vi satt längst fram där nere så då såg man väldigt bra. Gick runt lite på Marieberg, Anna köpte örhängen och en klänning. Så gick vi till Skopunkten och där köpte jag ett par röda och ett par vita såna spetsiga som jag har i svart (jag vet, jag är en nörd) och så ett par vansliknande med dödskallar på, jättefina. Sen gick vi till Willys för att få tiden att gå och så satte vi oss på busshållsplatsen och käkade yoghurt. Mums. Så åkte vi tillbaka till stan och så åkte jag hem.
När jag satt på bussen ringde Carro och meddelade att jag ska få provjobba på Restaurangtorget imorgon! Ska bli jättekul, men jag är nervös som tusan. Tänk om jag gör bort mig så att jag inte får jobba där sen? Mah! Men då har jag i alla fall provat. Hoppas jag inte blir sjuk, mår verkligen inget vidare.
Ska lägga in bilderna från idag, samt lägga över ny ljudbok till MP3:n och så ska jag gu ut på en 30 minuters lugn promenad. Sen till gammelfarfar.


21:07 (Vintrosa) - Jag är så sjukt trött, förstår inte varför. Somnade hemma hos gammelfarfar. Fast det var skönt.
Övningskörde både dit och hem.
Håller på med ny ljudbok, den jag la in förut suger. Orkar inte lägga upp bilder idag, är för trött. Ska gå och lägga mig tidigt. Ska göra iordning lite toast först.
Imorgon blir det att gå upp tidigt. Fira pappa som fyller 41. Före åtta ska jag gå upp. Får se hurpass trött jag är. Om jag är skapligt pigg så går jag ut på promenad på förmiddagen, annars gör jag det efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0