How do you sleep while I'm not around?

070704, tisdag

15:56 - (Nora) Idag vaknade jag faktiskt efter halv elva och det var riktigt skönt. Tommy sov lite längre så jag passade på att läsa lite och sen kollade jag på tv.
Vi har knappt lämnat rummet på hela dagen, bara kollat på tv och sådär men det är skönt det också. Inget bra väder så what the hell.
Ska åka hem om typ en timme. Kände att jag ville vara själv ikväll. Bara slappa och titta på film.
Tommy håller på att bränna ut andra säsongen av That '70s show och första säsongen av Vänner, yeeeeah. Då har jag att kolla på i alla fall!
Imorgon ska vi åka till gammelmormor. Känns viktigt att hälsa på henne. Man vet ju inte hur länge hon får vara i livet. Min stöttesten.
Snart fyller jag 18! :D


21:03 - (Vintrosa) Förut, när jag var hemma hos tommy så ringde en tant från vaccinationsgrejset. Jag fick en tid som skulel passa perfekt med den bussen jag skulle ta från Tommy. Jag var nervös för jag hatar allt som har med blodprov och sprutor att göra men det hela gick gort och smärtfritt. Behövde bara göra blodprov idag och så pratade jag med en läkare. På torsdag ska jag tillbaka och få min vaccination. Får se vilket vaccin jag får, antingen mot hjärnhinneflammation eller mot hepatit. Eller så får jag dubbel. Lite läskigt blir det i alla fall. Men gick bra idag i alla fall så det var ju skönt.
Har käkat lite toast och kollat på Scrubs samt laddat upp de sista bilderna från semestern. Ska strax lägga mig i badet och sen gå ner till mig och titta på film och svulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0