Den seriösa arbetaren

070719, torsdag

10:05 (Vintrosa) - Det var skönt att få sova tills man vaknade av sig själv idag. Sov inte jättelänge, men jag gick ju å andra sidan och la mig tidigt igår så det blev nog en åtta, nio timmar i alla fall.
Har fortfarande ont i fötterna, men inte alls lika mycket som igår. Då var det illa. Ska i alla fall smörja in fötterna lite, de är helt hårda och äckliga.
Ska snart gå ut och gå med mamma, Lena och Petter. Skönt. Och sen så kommer min baby! :) <3


12:05 (Vintrosa) - Nu är jag tillbaka från promenad. Mitt program säger att jag skulel gått en halvtimma i lugnt tempo, men istället blev det en timma snabbt. Det var rätt jobbigt, men det är det värt.
Petter somnade efter två minuter, han var väl helt slut, stackarn.
Våra nya grannar är här och fixar i sitt nya hus. Städarna som var här i måndags fick komma tillbaka och städa om, det var lite kul.
Jag är hungrig, men det är för tidigt för lunch. Ska försöka fixa iordning något tills Tommy kommer istället. Får väl göra iordning en liten sallad, eller ta en morot eller något i den vägen.



16:37 (Vintrosa) - Min mage tar kol på mig, måste verkligen fixa tabletter. Känns som att jag är vrålhungrig hela tiden och det enda som hjälper är att äta. Speciellt choklad, och det kan man ju inte äta hur mycket som helst av.
Nu ska Tommy och jag i alla fall göra iordning en äppelpaj, för det var han sugen på att göra idag, sa han.
Imorgon blir det massa att stå i. Städa, putsa fönstrena på altanen, baka med mera, eftersom det är kalas på lördag. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0