Bababambambambambaba

070714, lördag

11:50 (Vintrosa) - Det är sjukt skönt att somna om på morgnarna. Fett jobbigt när det inte lyckas och man är vaken jättetidigt..
Idag har kronprinsessan födelsedag, grattis på henne. Jag vill också fylla nu. Men det gör jag ju på måndag! :D
Tommy duschar. Han sover alltid mycket längre än jag. Men när man är hemma spelar det ingen roll, lite jobbigare i Nora. Men då kan jag ligga och kolla på tv, tihi.
Vet inte vad som händer idag. Fint väder så promenad blir det absolut. Tommy åker hem. Talades om att Anna och jag skulle leka i helgen men vet inte om det blir så. Jag har ingen lust att tjata så bollen ligger hos henne nu, but I miss her! <3
Hoppas jag får med mig Tommy på promenad, annars är det inget kul.
Ge mig frukost!



16:20 (Vintrosa) - Jag få rpanik på mig själv ibland. Jag samlar på mig en massa saker som gör mig arg/ledsen/upprörd och så kommer det ut när det rinner över kanten. Över minsta småsaker. Jag hatar det.
Var i alla fall på promenad förut. Skönt var det. Tog lite bilder och så. Så har vi varit x antal gånger till sopstationen bara för att pappa är för lat för att lasta in allt i bilen. Inte kul!
Nu har Tommy lämnat mig också. Han skulle visst vara med Ola nu. Dissar mig för Ola, usch. Nejdå, bara skojade. Vet inte vad jag ska ta mig för ikväll. Bara tråka, I suppose.
Imorgon blir det i alla fall bio för då har jag och älsklingen varit tillsammans i åtta månader! <3



17:03 (Vintrosa) - Wohoo, blir till att leka med Anna och Johannes ikväll. (: Vi ska titta på film och svulla chirre. Perfectamente.
Nu ska jag försöka skriva text till en låt och sen blir det till att dra iväg till Ica och möta mina kära vänner. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0