8 månader

070715, söndag

12:48  (Vintrosa) - Inatt vaknade jag av en mardröm som gick ut på att jag förlorade Tommy. Det var så hemskt. Usch. Men sen när jag vaknade så blev jag otroligt lättad och så kom jag på att vi faktiskt har varit tillsammans i åtta månader idag. (: <3 Lilleskrutten. Det ska vi fira med att gå på Harry Potter och Fenixorden på bio. Mysmys.
Mamma och jag har varit på Willys och handlat en massa mat. Det blev dyrt. På tal om mat måste jag gå och fixa iordning ett par potatisar så jag blir lite mätt innan jag ska in till stan. Tjoheeey.


12:56 (Vintrosa) - Jag glömde ju att säga att jag var med Anna och Johannes igår. Mamma och jag hade varit och köpt ägg så då tog vi en sväng förbi hos Wikströms och hämtade upp dem innan vi åkte till affären. Vi hyrde Underbara älskade, men den var inget att ha. Efter filmen spelade vi Vem vill bli miljonär?. Anna var sämst, och jag var tyvärr inte heller så haj på det där. Johannes var däremot en riktig baddare. Jag var kvar ända till halv ett på natten, vi satt och pratade en massa. Mysmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0