Spelkväll

070126, fredag

08:52 -
Jag var jättetrött imorse när jag vaknade fastän jag la mig som vanligt och jag faktiskt tog en tupplur tillsammans med Tommy mellan 14:00 och 17:30. :b
Skönt att kunna åka med pappa på fredagar, så man kommer i tid till kören.. :b
Varmt och skönt ute idag, om man jämför med resten av veckan alltså. Typ nollgradigt idag. Nice. Slippa frysa, yay.
Blir en intensiv dag i skolan nu, som vanligt på fredagar. Rätt sjukt egentligen att jag har mer lektioner på fredagar än vad jag har sammanlagt på hela veckan. :P
Ikväll blir det spelkväll med Anna. :D Typ Monopol, charadgrejset som mamma fick i julklapp och barn-geni och Alfapet och så. :P Roligt värre, kommer förmodligen bli många sjuka bilder. ;D Dessutom ska jag tracka Anna för att Tommy och jag ska åka upp till Stockholm och kolla på Kvarteret Skatan live! :D Ska bli så sjukt kul. (: 10/3 bär det av. :D

13:51 - Yay, Fredrik är sjuk i dag så det blev ingen GEMU. Skönt. Har övat på låten till sången. Går fan inte så bra, Sofie och jag får inte riktigt till det men det får väl gå. Får förmodligen köra en låt själv idag också. Flera som är borta, så jäkla skönt. :P
Har panik över att jag måste ringa till Ånnaboda och höra om extrajobb. >< Men det måste ju göras. Måste ju fixa ett sommarjobb åtminstone. Jaja. Det ordnar sig.

17:47 - Gick asbra på sången idag. :D
Ringde upp till Ånnaboda medan jag väntade på bussen, så jävla stolt över mig själv. ^^ I och för sig kunde de inte säga om det fanns nåt just nu, Mackan verkade lite stressad men jag skulle ringa igen på onsdag. Jag tror faktiskt att jag kommer att få nån form av jobb i alla fall, även om det bara blir till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0