Skridskor

070131, onsdag

10:24 -
Idag är det ganska varmt ute, så himla skönt att slippa frysa häcken av sig när man går till bussen. Åkte skridskor på idrotten nu, det var rätt så kul men det blir lite långtråkigt efter ett tag. Men Sofie och jag var duktiga på konståkning, haha. ^^ Jag har bara ramlat en gång idag faktiskt. (: Men lite ont i fötterna har man ju. Det var ju inte kallt i alla fall så jag kunde åka utan vantar och med öppen jacka och jag dissade min fleecetröja, annars hade jag dött.
Nu ska jag snart knalla upp på stan och så ska jag ringa till Ånnaboda och höra hur det blir med jobb och så. Jag tror faktiskt att jag kan ha en rätt bra chans. Så ska jag belöna mig med en pastasallad med älsklinge. :) Sen blir det till att åka till Nora, så ska vi powerwalka en timme ungefär. Yeah. Så ska vi passa på att se Blood Diamond, har inte blivit av än. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0