Sista dagen på lovet

070108, måndag

11:28 -
Imorse vaknade jag av att Tommy<3 skickade SMS till mig, dumma han. :b Men det var väl lika bra att gå upp, klockan var ju ändå över 10:00.
Blir till att vara hemma och ta det lugnt idag. Har tvättat lite och ska städa på mitt rum sen. Om jag orkar ska jag även börja plugga lite, ska skriva mitt Antiken-prov på onsdag eller nästa onsdag, beroende på vad jag bestämmer mig för. Men kan ju vara skönt att ha det gjort liksom. Måste ändå vara med på klassrådet på onsdag skulle jag tro, så jag kan väl lika gärna passa på då.
Sitter och laddar upp bilder på bilddagboken.se. En riktigt bra sajt måste jag säga. Kommer att vara väldigt aktiv där, jag gillar ju att ta kort. Tar bort det mesta ur kollaget på lunar. Så vill ni se hur mina dagar har varit så gå in på http://dendarmalin.bilddagboken.se. Kolla även in http://bullion.bilddagboken.se för att om möjligt få se lite andra bilder på mig, eller bara för att kolla på min sötnos. ^^

21:37 - Jaa, idag var det ju meningen att jag skulle städa och sådär. Skulle cykla till affären och handla lunch, och vem kommer trippandes på gatan då om inte Tommy? Jag vart rejält chockad ska jag säga dig. Men det var en väldigt trevlig överraskning! :D <3 Han fick följa med som bärhjälp och sen fick han i alla fall hjälpa mig att städa lite, men det gick fort. Men sen sov han hela dagen nästan så då vart jag lite sur på honom, men sen när jag skulle lämpa av honom på bussen så gick det över för jag kan inte vara arg på honom. Han är för söt för det. ^^ <3

Imorgon är det ju i alla fall skola, så jag ska snart gå och lägga mig så jag inte är helt död imorrn bitti. Imorgon börjar också mitt nya hälsosamma liv, typ. :b Har bestämt mig för att äta ordentlig frukost på morgonen, äta mer grönsaker i skolan, alltid ha med minst två frukter och en vattenflaska. Och så har jag gjort en deal med Tommy om att vi ska gå ut och gå varje gång vi ska leka. ^^ Så imorgon ska jag få gå på rundvandring i Nora. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0