Pee pee

070118, torsdag

11:54
- Idag är nog den första torsdagen jag inte har åkt in med 07:45-bussen. Brukar ju alltid åka in tidigare och ha resurstid med Martina men hon har tagit bort morgontiderna så nu behöver jag inte det längre. Rätt skönt faktiskt. 
Sjukt mycket folk på 16 men vi kom med i alla fall. Kändes som om jag tog lite extra mycket plats eftersom jag kånkade på ett stort paket.. :b
Diskuterade fjortisar på livskunskapen. Riktigt kul faktiskt. :b Det är så kul när vuxna människor försöker förstå sig på oss yngre. ^^ 
Nu är det datakunskap. Har kommit på att det är rätt soft egentligen. Jonas bryr sig ju inte om vad jag gör så jag kan sitta och göra vad jag vill. Väntar egentligen bara ut lektionen så att jag kan få gå på lunch och äta pannkakor. :D <3  
Efter lunch ska jag och Sofie ha resurstid och öva på Ett herrans underverk. Jag har en svår stämma men jag tror jag börjar få rätsida på den nu. ^^
Sen drar jag till Jennifer. Hon fyller ju 18 år imorrn men jag är ju inte hemma så jag ska fira henne idag istället. Karin kanske också kommer. (: Var sjukt längesen vi umgicks, har tagit med kameran och allt. (:
Så ska jag åka hem med pappa runt 18:00 och då blir det hem och packa inför imorgon. Ska bli riktigt kul faktiskt. Åker runt 08:30 imorgon bitti, så är vi väl framme i Idre runt kanske 14:30 eller nåt, jag orkar inte räkna. :b Ganska skönt att vi slipper sova hos Gardsiös, det blir så trångt. Vi ska få sova i en av stugorna istället. Men vi ska äta och allt sånt där hos dem så det blir som att vi bor hos dem ändå. ^^ Så på lördag kväll blir det 40-årsfest för Mia. Blir nog rätt så kul tror jag. Jag kommer att ta en massa bilder i alla fall. ^^ På söndagen blir det kanske lite skidor om man har tur, men alla kommer väl vara så jäkla bakfulla att de inte orkar. :b Så blir det till att åka hem på måndag, hinner förhoppningsvis åka hem till Tommy en sväng på kvällen. (: <3

20:43 - Åh fy fabian vilken huvudvärk jag har. >< Gosh. Sjuki.
Var väldigt trevligt hos Jennifer idag. (: Vi gick och köpte lite fika på Ekershallen och sen satt jag, Jennifer och hennes mamma Annelie och snackade lite skit. ^^ Sen kom Tony också.
Nu har jag packat klart kläder och sånt, bara necessär som ska bli färdigt. Massa att tänka på. :b

Grattis Sebastian Rostedt, 17 år idag! :D

Planering framöver:
19/1 - Åker till Idre (t. o. m. 22/1). Sara & Jennifer 18 år
20/1 - Carolina 19 år
23/1 - Kören börjar igen. Mathias 18 år
30/1 - Mahtilda 20 år
31/1 - Conny 44 år
1/2   - Kyrkokören börjar
4/2   - Återträff med julspelsensemblen
10/2 - Konsert med skolan i Betelkyrkan, Örebro. Eventuellt Mando Diao
14/2 - Alla hjärtans dag
15/2 - Tremånadersdag <3
 5-6/4 - Ålandskryssning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0