Omprov

070124, onsdag

12:17 -
Idag harjag varit ute och åkt längdskidor på idrotten. :b Herregud.. Men det var faktiskt rätt kul måste jag erkänna. -14 grader ute men när vi hade kommit runt spåret var jag hur varm som helst, gudars.
Nu väntar jag på att engelskalektionen ska sluta så att jag kan haffa Sofie och äta med henne och sen ska vi öva på vår sång tills på fredag. Skulle behöva få tag på Kajsa Detlofson också, vi har redovisning på fredag. Har omprov i eftermiddag, jag kommer att få IG igen. Doh.
Efter skolan ska jag och Tommy gå på Hindersmässan och kolla lite. Äta på La Baguette och sådär, mysigt mysigt. ^^

13:53 - Nu är jag irriterad. Inget går bra idag.. Totalt värdelöst att ha stannat till klassrådet idag. Vi hade klassråd i fem minuter där inget av värde sades. Och så kunde jag fan ingentin gpå omprovet heller fastän jag har pluggat.. Och så får jag sitta här i en och en halv timma till och göra inte ett dugg.. Orka. Och inte har jag några grejer här så att jag kan plugga och inte fungerar bilddagboken och gud tycker inte om mig helt enkelt. Funderar starkt på att gå ut och ta lite kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0