Loveliness

070113, lördag

11:06 -
I torsdags var jag i Nora hos bästate Tommy. <3 (: Efter mycket slit fick jag äntligen med honom ut på promenad. Det vart en lång promenad runt hela Nora kändes det som. :b När vi blivit trött och hungriga svängde vi in på en pizzeria och åt gott. (:På hemvägen var det snöstorm men det var mysigt ändå. På en parkeringsplats var det glashalt så vi höll aldrig på att komma därifrån. :b Massa fina bilder från promenaden blev det i alla fall. :D

Igår kom jag för en gångs skull i tid till kören. Ska ha konsert 10/2 i Betelkyrkan, det kommer att bli jättekul. :D Massa bra låtar. ^^
Jag har fått byta bort min älskade GEMU-grupp. :/ Jag var tydligen lite för bra så jag, Sebastian Houdo, Franz och Linus fick byta till Fredriks grupp. Vi sörjde Dan men vi kom fram till att det var lika kul hos Fredrik, han är ju lika störd han om inte värre. :b Hihi.
Vi var jättefå på sången så vi fick sjunga massa och fick nya låtar och allt. Roligt som skrutt.
Efter skolan åkte jag och Tommy till Pettersberg och lämnade grejer till fotbollen och tittade på när Rynninge spöade Hovsta med 3 - 0. Känns skönt att ha pratar med dem och sådär, nu kan jag gå vidare.
På kvällen kollade jag och Anna United 93. Den var inte bra alls. :/ Men gott med godis. ;P Haha.

Idag vaknade jag en minut innan klockan. ^^ Ska upp och sitta i sekretariatet för tjejerna, tillsammans med Janne. ;P
Sen resten av helgen ska jag och älskling fira vårt tvåmånadersjubileum. :D <3 Han ska laga middag ikväll och jag ska stå för efterrätten, äppelpaj. ;P Myspys kommer det att bli. (: <3

Bilder ifrån min och Tommys promenad och på några estetnördar finner du på http://dendarmalin.bilddagboken.se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0