It's true

070114, söndag

20:18 -
Igår var det mysdag med Tommy<3. (: Först var vi ute och gick i över en timme, skönt som tusan, och så gick vi till affären för att handla mat och grejer inför kvällen. Mamma och pappa skulle på fest så det var bara jag, Tommy och Marcus hemma. Tommy och jag hade bestämt att vi skulle laga tvårättersmiddag så det blev till att ställa sig och laga kycklingfilé och klyftpotatis och så bakade vi en jättegod blåbärspaj. ^^ Spelade lite kort och sådär, var ju tvungen att underhålla den lille ett tag. Kollade på Gone in 60 seconds och sådär :b Men riktigt mysig dag var det. Kvällen avslutades med American Pie. (:

Idag gick vi upp rätt sent. Sen var det bara att sätta igång för vi hade tydligen städdag. Så jag fick diska, städa badrummet på övervåningen och så fick jag och Tommy gå iväg till sopstatione och lämna av en massa skit. Vi gick ut på promenad idag också och tog med oss Dessie, men det var inte så jätteskönt ändå för det blåste jättemycket och snöade samtidigt så det vart bara jobbigt. Men lite mysigt ändå. ^^ Sen gick vi in och värmde oss och gjorde varm O'boy och dumlemuffins och tittade på 40 Days 40 Nights. ^^
När jag lämpat av älskling på bussen gick jag hem och la mig i badet, riktigt skönt. ^^

Nu väntar jag bara på att Tommy ska komma in på MSN så att vi kan fixa med lite bilder och sådär. Sen ska sovas. ;P

Imorgon är det måndag. Ska spela in Fix You på ljudtekniken. Sen blir det väl förmodligen stan med Elin och Sofie, som vanligt. :b Och så har jag ensemble, wei. ^^
Efter skolan ska jag och Tommy fira vår tvåmånadersdag. (: <3 Ska tvinga ut honom på promenad igen. :b Haha. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0