Huvudvärkstorsdag

070125, torsdag

10:40 -
Sjukt trött när jag vaknade imorse och jag är inte pigg nu heller. Var lika kallt idag igen så jag dog. Riktigt kul hade vi på livskunskapen och nu har jag datakunskap, mest för att vänta ut tiden tills bussen går hemåt. Hade egentligen tänkt vara kvar hela dagen och gå på idrott och allt sånt men jag har ont i huvet och är förkyld så jag orkar faktiskt inte göra det. Jag ska vara med min bebis istället och så få rjag plugga lite innan han kommer och sådär.
Var svinkallt att gå på hindersmässan igår och bara en massa skrot. Men mysigt som fasen att gå på La Baguette med Tommy; åt bakad potatis med kyckling och curry och så hade vi blåbärspaj som efterrätt. ^^ Sen åpkte vi till Nora och kollade på Boog & Elliot. :D

21:20 - Den förbannade 522:an måste ha varit jättetidig eller jättesen idag. I vilket fall som helst så slutade det med att jag fick ta 513 hem i förmiddags och gå en lång bit. Men det var i alla fall fint väder och jag gick på snabbt så jag vart ganska varm ändå. Men det  var riktigt irriterande.
Hann käka ett par mackor innan det var dags att hämta Tommy. Vi hann väl inte mer än ner på mitt rum så somnade vi och vaknade inte förrän tre och en halv timma senare. :b Haha. Men det var riktigt skönt att sova, jag älskar att sova med min bebis. (:
Vi fick stressa i oss maten för att han skulle med bussen men vi hann i alla fall. Ska leka mer i helgen, längesen vi sov över. (:
Imorgon blir det fullt upp i skolan. Bara två-tre gånger kvar på kören innan vi ska sjunga upp i Betelkyrkan och så har jag grejer till s-blocket som skulle vara klart men jag fattade fan inte n¨ånting så jag sätter mig där och håller tummarna för att nån annan har lust att svara på frågor. :b Sen blir det slit på gehörs- och musikläran som vanligt. Måste verkligen skaffa mig ett notblock. Sen redovisning med Kajsa Detlofson på sången, plus sångredovisning med Sofie och så ska jag kunna en låt utantill och jag har inte valt än. :O Jaja, det ordnar sig.
På kvällen ska jag och Anna ha spelkväll. ^^ Det ska bli riktigt trevligt. Sitta och tjocka i oss chips ocgh dip och spela typ Monopol och charader och grejer. ;P Det kommer säkerligen bli några snygga bilder. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0