Helgen i Idre

070123, tisdag

07:24 -
I helgen var jag så i Idre. Det var mycket trevligt.

Åkte upp på fredag morgon. Gick jättesakta på grund av all snö.. Stannade och fikade på ett jättetrevligt konditori i Ludvika, sen vart det stopp på Clas Ohlson i Insjön och på Mcdonald's i Mora. Vi kom upp till Idre vid 17:00. Snackade lite med Gardsiös först och sen åkte vi till stugan och fjorde oss hemmastadda där. Sen blev det promenad till Gradsiös igen och fick lite middag och så kom Kjell och Rut (mormor & morfar) och tjatade en liten stund. Så vart det en massa tv-tittande och så vidare.

På lördagen var det en massa förberedelser inför Mias 40-årsfest. Kjell och Rut hjälpte också till med tårtor och grejer, roligt hade vi. :b Riktigt lyckad fest på kvällen sen också förutom att min lins var trasig så jag satt och led. :b

På söndagen var alla för bakfulla för att åka skidor eller nånting så det blev bowling istället. Mias syskonbarn var också med. ^^ Så gjorde vi middag och tittade på tv och spelade spel. Kul som attans.

Igår var det hemresa. Stannade inte förrän i Ludvika igen och käkade tacos på Åhléns. Sen blev jag avsläppt i Nora. (: Mös lite och såädr och sen fick jag sällskap in till stan där vi satt på Donken och åt glass. ^^ 

Idag är det skola igen, s-block, och sen hem och mysa med bebis! Kör ikväll också. (:

Grattis Mathias Englund på 18-årsdagen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0