Första snön

070111, torsdag

10:25 -
Igår kväll föll den första snön. Eller, okej, det snöade en gång i december också, men det la sig aldrig. Det har däremto den här snön gjort. Det snöade som skrutt. Det har visserligen smält bort en del men det är fortfarande vitt på backen och på taken. Fan, jag vill inte ha snö nu. Visst, det är väl lite mysigt men har det inte kommit snö före jul så kan det lika gärna vara, då har jag hellre vår och sommar igen. Men jag överlever väl detta också, nu kan man ju kanske åka lite pulka snart, det är ju askul. :b Och det är ju faktiskt fint ute med snön, speciellt så länge juldekorationerna sitter kvar. ^^

Idag blev det ledigt för mig. Jag åker verkligen inte in till skolan för att ha idrott mellan 13:50 och 14:40. Det tar ju banne mig längre tid att ta mig till och från skolan än vad jag ska vara i skolan. Dessutom är jag lite förkyld så jag hade ändå tagit det lugnt.
Blir istället till att åka hem till älsk och mysa lite. (: Ska gå ut och gå, jag ska få rundvandring i Nora. :b Lite bilder kommer det säkert bli. ^^

Imorgon är det fredag. Fy fabian vad fort det går. Har bara haft två lektioner hittills den här veckan. :b Men imorgon är det en rolig dag i alla fall. Kören på morgonen, ska försöka åka med pappa in så att jag kommer i tid. :b Sen S-block som är jättetråkigt men det får gå eftersom det "bara" är två timmar imorgon. Och så GEMU, med bästaste Dan. :D Haha. För skön lärare alltså. ^^ Och sist men inte minst sången. Så himla kul. Ska få nya låtar imorgonm igen, man får välja själv en musikallåt. Jag ska ta den som Micaela har haft nu, "Inte jag" från Chess. Den är bra. (:
Efter skolan ska jag och Tommy åka till Pettersberg och lämna mina gamla fotbollsgrejer och snacka med Anders och Marianne. Måste leta fram kläderna. :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0