CP-öga

070106, söndag

09:16 -
Jag har apont i mitt öga. Svider som en bäveroch allting. Har till och med vaknat av det inatt. Fan i helvete. Kommer att se helt cp ut på julspelet idag, och jag kommer att känna mig obehgalig hela dagen för att det gör ont och bara vilja komma därifrån. Får antingen köra med glasögon eller bara en lins. Hoppas det går över tills skolan börjar i alla fall.. Gudars vad jag hatar mina ögon. ><

22:17 - Blev bara ett julspel för mig idag. Hade alltför ont för att klara av att vara med på det första. Fick ligga hemma och sova istället, vila ögonen. Det verkar ha gjort susen för ögat är mycket bättre nu och så har jag fått på en ny omgång salva. Så tills imorgon räknar jag med att kunna se igen. ^^
Mamma hämtade mig i alla fall efter första julspelet så åkte vi in till stan och hämtade Tommy. Så blev det McDriven, hem och äta och sen iväg till kyrkan. Jag hade fortfarande ont i ögat men jag var i alla fall pigg så jag klarade mig igenom hela spelet och till finalen hade det nästan gått över och då kunde jag till och med se lite glad ut. ^^ Satt med mina näsdukar hela föreställningen, utan linser eller nånting så jag har ingen aning om vilka som var där. :b

Känns tomt nu när julspelet är över. Det har varit riktigt kul faktiskt, speciellt när allt har gått som det ska och sådär. Sötaste Jesusbarnet, Joel. :D Och Linnea var världens sötaste ängel. (: Småbarnen var så himla söta. ^^ Hela julspelet var så vackert, sjukt fin musik och solisterna var jättebra. Och Petra och Johan dansade jättefint. (: Jaja, mamma och jag ska i alla fall gå med i kyrkokören, det är ju ändå i Kyrkans Hus som ligger endast ett stenkast hemifrån.

Imorgon är det sista dagen på jullovet. Känns helt okej att gå tillbaka till skolan,. men lite sugigt att man ska behöva börja med s-block.. Nyfiken på nya schemat.
Det blir i alla fall till att vara hemma och ta det lugnt imorgon, tjocka det sista. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0