Attention, please

070102, tisdag

11:43 -
Fy fabian vad det var skönt att sova inatt. Jeez. Sov i närapå tolv timmar, det behövdes tydligen.
Idag blir det en ganska lugn dag. Ska städa upp efter förfesten i söndags och så kommer nog Anna och hämtar sina grejer och då kanske vi tar oss en liten promenix och är nyttiga. Så ikväll är det genrep till julspelet, med kostymer och allt. Ska bli väldigt intressant att se, har ju bara varit med på kördelen, ingen aning om vad de andra hållt på med.

Imorgon är det Stockholm med Tommy som gäller. Detta har jag sett fram emot länge. Massa shopping ska det bli. (; Riktigt kul, och kameran ska förstås med. (; <3

22:04 - Blev en väldigt intensiv men rolig dag. (:
Anna kom till mig runt 13:00 och då blev det till att kolla på korten från nyår och snacka lite skit vid matbordet som vanligt. (; Sedan gick vi ut i det fina vädret och tog en massa bilder. Hittade en tjock liten katt borta vid Klingborgs och den vart det många sngga bilder på. ;D Haha, vilken sötis. ^^ Sedan gick vi förbi affären och köpte godis. Någon lunch fick vi inte, istället fick vi fika en massa. Men vem har nånsin sagt nej till fika liksom? ^^ Sen gick vi ner till mig och tittade på Da Vinci-koden.
Efter det var det dags för mig och mamma att åka till Tysslinge och ha genrep med julspelsgruppen. Det var väldigt rörigt men jag tror att det kommer att vara jättefint när det väl är klart och allt fungerar som det ska. Mycket vacker musik, det är mer en musikal än teater om man så säger. Tog himla lång tid i alla fall, mellan 18:00 och 21.30 var vi där. Jeez.
Nu ska jag väl snatr gå och lägga mig dårå, så man orkar upp imorgon. Tjugo i nio går tåget. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0