A long way from home

070106, lördag

17:15 - 
Igår var det en massa shopping med Tommy. (: Var egentligen meningen att vi skulle leta grejer åt honom bara, men jag kan ju inte låta bli att shoppa om jag har pengar. Hade ju nästan 1 800 kronor över från Stockholm och dem hade jag ju ändå lagt undan till shopping så det gjorde inget. ^^ Köpte en jättesöt jacka, eller tröja eller vad man nu ska säga, på Gina Tricot för mitt presentkort. Så köpte jag tre par skor; ett par apsnygga Cheap Monday's med massa figurer på på Entertainment, ett par svarta skinnskor med krusiduller i skinnet på Din Sko och så de dösnygga röda klackskorna som jag letade efter i Stockholm, även dem på Din Sko. Riktigt bra kap. Sen köpte jag den gröna halsduken med hjärtan på från H&M som jag har kollat på hela hösten, plus ett par fluffiga vantar på Åhléns. Har ju inga vantar till Idre. ^^ Sedan vart det ju pengar på mat och sånt där men jag var riktigt nöjd med mina fynd. Köpte även 18-årspresent till Jennifer.^^
Till Tommy hittade vi i alla fall ett par mjukisbyxor, en halsduk och en present till hans mamma. Ja, och så köpte ju jag en hamster till honom, han är ju så avundsjuk på Hans-Hugo. ^^ Så nu fick han en Pelle. :b
Så åkte vi hem och då fick vi massa god mat och senare på kvällen tittade vi på 8 Mile.

Imorse åkte älsklingen hem och efter att ha följt honom till bussen var det bara att springa hem och göra sig iordning. Klockan 11:45 kom Lena och hämtade mig och skjutsade mig till Tysslinge. Hade lite uppvärmning med kören och sen hade vi genomgång av i stort sett hela showen. Sen fick vi vänta typ tjugo minuter på att alla människorna skulle sätta sig i kyrkan och 14:00 drog julshowen igång.
Vi började med ett dop, nån söt liten unge som blev döpt till Elias Roger. Han nös. :P Haha. Sen var det dags för det riktiga julspelet. Gick jättebra och det var så fint så. Jag blev så rörd hela tiden, haha. ^^ Jag är en sån mes. :D Efter julspelet var det nattvard.. Sen fick jag äntligen åka hem och äta och duscha!
Ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Ska fixa med bilddagboken och sådär.

Imorgon är det julspel hela dagen. Det kommer att bli kul men jobbigt. Får i alla fall hemmapublik på sista föreställningen; Tommy, Lena och Linn. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0